Velkommen til Kirstens Blog

Butikken 'Kirstens Quilt' ligger på Møllehøjgård, lige uden for Hedehusene.

Her skriver jeg om patchwork og quilt, og hvad der sker i butikken.

fredag den 25. maj 2012

Længe siden..........

Det er godt nok længe siden, jeg har fået skrevet noget herinde - jeg har ellers haft de bedste intentioner om at skrive en gang hver eller hver anden uge.

Men her kommer lidt nyt fra mig:

Jeg har faktisk syet en masse ting, siden tasken. De kommer på lidt hen ad vejen (forhåbentlig i et lidt hurtigere tempo end sidst).

I sommeren 2011 syede jeg dette  tæppe - det er syet af en Moda-jelly roll:


Det er et sødt tæppe i glade sommerfarver, ca. 145 x 190 cm - fint til at bruge i sommerhuset, campingvognen eller tilsvarende.

Tæppet er frihåndsquiltet på maskine i et 'all-over' mønster

Ingen kommentarer:

Send en kommentar