Velkommen til Kirstens Blog

Butikken 'Kirstens Quilt' ligger på Møllehøjgård, lige uden for Hedehusene.

Her skriver jeg om patchwork og quilt, og hvad der sker i butikken.

lørdag den 30. oktober 2010

Indkøb - Houston 2010 - del I

Året storindkøb til butikken foregår på Quilt Market i Houston. Det gælder også i år, og efter en lang flyvetur (først til Paris, og derefter ca. 10½ time til Houston) ankom jeg torsdag eftermiddag. Torsdag aften var der middag med en lang række butiksejere - rigtig fint, selv om jeg blev ret træt pga tidsforskellen, og tog tilbage til hotellet ret tidligt.

Fredagen er brugt på Schoolhouse - her gennemgås nye teknikker, og der vises nye kollektioner, nye skabeloner, linealer og andre redskaber/småting, vi ikke kan undvære. Jeg har også fået nogle nye ideer, som skal afprøves i butikken senere.

I morgen går det løs med indkøb og selve udstillingen. Jeg har taget et par billeder, så man kan se, hvordan der arbejdes på opbygge standene til i morgen.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar